Kan AI hjælpe dit salg lige nu?
- Martin Wiinholt
- 19. mar.
- 1 min læsning
Opdateret: 23. jul.
Svaret er ‘ja’, hvis jeg skal starte med det vigtigste. Hvis du ogsÃ¥ vil vide ‘hvordan’, er du naturligvis mere end velkommen til at læse videre. Og hvis du vil prøve nogle eksempler pÃ¥ AI-agenter skal du blot bruge et par sekunder pÃ¥ at scrolle ned til bunden af dette indlæg.Â
Lige nu bruger smÃ¥ og mellemstore B2B-virksomheder især AI til nedenstÃ¥ende formÃ¥l. PÃ¥ alle omrÃ¥der er der velfungerende nutidige løsninger.Â
Så hvad bruger små og mellemstore B2B-virksomheder egentlig AI til lige nu? Kort sagt:
Præcision – lynhurtig og præcis beskrivelse af din målgruppe. Selv ved komplekse B2B-køb, hvor der normalt er mange beslutningstagere og endnu flere spørgsmål.
Personalisering – AI kan skræddersy dialogen til både situationen, personen og dennes sprog, interesser og tone. (Farvel, copy-paste outreach!)
Tid – Internationale kampagner kan startes op på få uger – og driften bagefter? Meget lettere med AI som assistent.
Ressourcer – Små og mellemstore virksomheder kan nu køre kampagner på tværs af lande – uden at sprænge budgettet.
Et eksempel på en gratis AI-agent kan du se her https://agents.wiinholt.dk/. Hvis du har et møde med en udenlandsk virksomhed kan agenten lave en rapport på få sekunder om personen, hvis du indtaster en url til vedkommendes Linkedin-profil.