top of page
Søg

Kan AI hjælpe dit salg lige nu?

  • Forfatters billede: Martin Wiinholt
    Martin Wiinholt
  • 19. mar.
  • 1 min læsning

Opdateret: 23. jul.

Svaret er ‘ja’, hvis jeg skal starte med det vigtigste. Hvis du også vil vide ‘hvordan’, er du naturligvis mere end velkommen til at læse videre. Og hvis du vil prøve nogle eksempler på AI-agenter skal du blot bruge et par sekunder på at scrolle ned til bunden af dette indlæg. 


Lige nu bruger små og mellemstore B2B-virksomheder især AI til nedenstående formål. På alle områder er der velfungerende nutidige løsninger. 


Så hvad bruger små og mellemstore B2B-virksomheder egentlig AI til lige nu? Kort sagt:


  1. Præcision – lynhurtig og præcis beskrivelse af din målgruppe. Selv ved komplekse B2B-køb, hvor der normalt er mange beslutningstagere og endnu flere spørgsmål.


  1. Personalisering – AI kan skræddersy dialogen til både situationen, personen og dennes sprog, interesser og tone. (Farvel, copy-paste outreach!)


  1. Tid – Internationale kampagner kan startes op på få uger – og driften bagefter? Meget lettere med AI som assistent.


  1. Ressourcer – Små og mellemstore virksomheder kan nu køre kampagner på tværs af lande – uden at sprænge budgettet.


Et eksempel på en gratis AI-agent kan du se her https://agents.wiinholt.dk/. Hvis du har et møde med en udenlandsk virksomhed kan agenten lave en rapport på få sekunder om personen, hvis du indtaster en url til vedkommendes Linkedin-profil.


 
 
 

Lad os snakke sammen

Wiinholt & Associates

Kontakt os
TLF: +45 21710904
EMAIL: info@wiinholt.dk
KONTOR: Ewaldsgade 3, 2200 Copenhagen N, Denmark
© 2024 WIINHOLT & ASSOCIATES
ALL RIGHTS RESERVED  |  PRIVACY POLICY |
bottom of page